Kouzla s obrazky (bylo: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy))

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 27 13:10:11 CET 2013

To není kacířský názor, je to POŘÁD DOKOLA, už jsem to tu psal různými
slovy mockrát.

Věřím tomu, že kdybych to  psal ještě 1000x, zase to nebude nic platné.

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2013-January/431057.html

Ovšem Honza Kuba se (řečnicky) ptal na něco úplně jiného...

---
Jirka