OT: placeni poplatku za radio v mobilu (bylo: Re: Lacne a "hlupe" telefony)

Na navrhpcb na gmail.com
Středa Únor 27 13:06:53 CET 2013

Z hradu p.Haneke.

Ono je lepsi zakladat nove vlakno, nez se pokusit hledat v archivu? Ooops. Budu si to pamatovat. Ale presto usetrete vsechny takovych zbytecnych reakci, mel jsem zcela KONKRETNI dotaz a Prosim reakce k veci.

Btw kolik ma napr. CEZ aut a kolik plati za rozhlasove poplatky vi nekdo?

Odesláno z iPadu