Re[2]: Identifikace programu/konverze schématu

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Únor 27 11:43:58 CET 2013

Pokud byly pro tvorbu použity originál knihovny, tak to nemusí vadit. Já to ještě zkusím doma na W98 na XP mi OrCAD nejede korektně.
SDT jsem nikdy nepoužíval, jen PCB, tak se tím musím prokousat. Hlavně nastavení configuračního menu. Ale třeba bude někdo rychlejší.
Pavel Glajc