OT - Opet platebni karta

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Středa Únor 27 09:18:26 CET 2013

Myslim, ze bankomaty si v prouzku prectou ze je tam chip a pak ctou
udaje z nej. Ty ctecky v obchodech by se mely chovat stejne, tedy mely
by vyzadovat vlozeni cipu, kdyz jej karta obsahuje. V mg. prouzku by to
melo byt zapsane. Ale tuto teorii mi kazi pan Zahradnik, ktery ma chip a
jede na mg. prouzek. Leda by u techto karet byla vyjimka, protoze
vydavatele vedi, ze ten chip nebude fungovat vsude.

Martin Hanek