Identifikacia SMD suciastky

Jozo svk0421 na gmail.com
Středa Únor 27 08:17:16 CET 2013

Zdravim, kamarat osadzal novy vetron MKS servami:

http://www.mks-servo.com.tw/goods.php?goods_id=DS6125

V trupe ma 2x LiOn 3700mAh, takze pred kazde servo potrebuje zapojit LDO
stabilizator. Priamo MKS k nim dodava taketo:

http://www.mks-servo.com.tw/goods.php?goods_id=sbec1.5a

Je tam osadene 5V LM2940L od UTC. Serva aj so zdrojmi kupoval v dvoch
varkach. Ta prva vyzera presne ako na obrazku na stranke vyrobcu a serva
pri zatazi zakmitavaju. Druha ma na vystupnom kondenzatore na konika
naletovane cosi oznacene ako "A226" a s nou chodia serva ok.  Nepodarilo
sa mi vygooglit, co by to mohlo byt. Netusite niekto?

Inak predavaju to ako 1,5A zdroj, pritom cip je podla datasheetu 1A.
Takisto ich 2A verzia je osadena LM2940CS, co je v podstate to iste od
Texasu (asi), tiez 1A...

j.