OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Únor 26 21:40:12 CET 2013

Ach jo, dneska ještě vy.
jak znám _všechny_ lidi používající GNU/Linux ve svém okolí (celých 12 +
1xBSD, ale já zas moc lidí neznám) tak jediný co jim vadí, když jiní
mávají proprietárními a uzavřenými formáty a k tomu melou něco o
standardech.

A pak některým lidé jako vy, kteří si prostě musí kopnout. Neotravuje
Vás to? Mě už ano.

Mimochodem kombinaci Win/Lin jsem používal 4 roky v předchozím
zaměstnání a pro práci to byla dobrá kombinace. Jen Iťák nadával že s
mými Wokny neumí dělat, že mám divné ovládání. To není o tom co člověk
používá, to je o filozofii života. Já vám tu „naší“ také nevnucuji.

ced