OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Zdenek zdej na atlas.cz
Úterý Únor 26 17:25:12 CET 2013

Taky bych se spíše přikláněl k detekci výpadku půlvlny.
Mám tak vyřešeno několik zapojení, kde je primárně potřeba synchronizovat
program s průchodem nulou a až sekundárně to lze využít k detekci výpadku.
Používám nějaký obyčejný optron (4N35) a odpor 47k. Dalo by se to
optimalizovat C, ale nechtěl jsem mít fázový posun...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of RV
Sent: Tuesday, February 26, 2013 3:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: MB na domaci server s napajenim 12V

No prave se mi moc nelibi, ze tam bude topit cca 1.5-2.5W na tom srazecim
odporu a kondenzatorem se to srazit neda protoze mi zkresli odezvu.

No tak v tom solarnim regulatoru uz MCU je tak proc nemit informaci o vsem
potrebnem pohromade - je to dalsi vstupni parametr jak menit strategii toho
rizeni, kdyz vim ze nejde elektrina ze site.

Radek Vicek