OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 26 16:55:59 CET 2013

Tohle třeba nefunguje se zdrojem Seasonic 500W.
Nevím přesně proč, ale pokud napetí na filtračních kondech začíná napětí
klesat/stoupat rychleji, než je "zdrávo"
a o větší hodnotu zdroj vypne. Nejspíš regulační smyčka vyhodnotí nějaké
prudší změny a zdroj vypne.
Zkoušel jsem to regulačním autotrafem a při prudších změnách ( trhání za
knoflík) to vždy udělá.
Jev je " intenzívnější" když je zdroj  víc zatížen.
  U zdroje Forcon 350 W to funguje bez problémů.