OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Únor 26 11:13:00 CET 2013

On Tue, 26 Feb 2013, RV wrote:

> Snazim se zredukovat spotrebu racku a zbavit se UPSky, ktera dela skoro 25%
> spotreby.

Vy pouzivate online UPSku ? Protoze offline nebo line-interaktiv by mely
normalne zrat jen par W.

> Premyslel jsem i o tom, UPS zrusit a server napajet menicem 12V/230V, ale
> nejsem si jistej zda si tim neco pomuzu - pocitam ze ucinnost menice bude
> kolem 80% a to znamena ze protopim v podstate to same co ted tratim na UPSce.

PC zdroj by mel fungovat i na SS napeti . Takze takova serie baterii
10x12V by mu mohla stacit jestli je i na 110V :-) 1.3Ah aku stoji kolem
200Kc . Napajet by se to muselo nejakym step-down menicem z 230V~ na
138V=  .