OT: MB na domaci server s napajenim 12V

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Únor 26 10:42:50 CET 2013

Já doma rok běžím na AMD E-350, je to normální mATX deska, tuším 6x SATA,
PCI i PCIe (takže možnost rozšířit o další řadič a případně lepší síťovky.
Nechci kecat, jestli má i IDE. Maximum je tuším 8 nebo 16GB ram, dělaly se
různý varianty včetně 2x eth + wifi a podobně. Bez disků měla být spotřeba
okolo 20W, bohužel přesnou aktuální spotřebu neznám, ale oproti Atomu se
zásadně neliší. Napájím to přes externí zdroj a 60W měnič, u těch picoPSU
nebrat variantu, co se píchá přímo do ATX konektoru, do roka odchází.
Doporučuju nějakou destičku, jako se dávají do ITX beden. Já konkrétně mám
vykuchaný měnič z bedny Morex a na výkonnější PC pak koupený lepší měnič na
120W s možností napájení 8-24V. Ten měnič od Morexu je pouze na 12V.