Kouzla s obrazky (bylo: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy))

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 26 10:31:07 CET 2013

Ja to beru jako "osvetu" , o tu prilohu 125 kb podle me vubec neslo....
to zmensovani mela byt jen ukazka, "skoleni"  co s tim lze jeste
provest. Vzhledem k zajmu o tema pocitam, ze si to spustu lidi precetlo
a vi dal jak na to.
Minimalne ja zaradim *.dvju jako dalsi oblibeny format. Hral jsem si s
tim a vysledky jsou opravdu dobre....
A co se tyce toho problemu s prijmutim e-mailu 100-200 kb - neni to
problem, denne dostavam e-maily mnohem vetsi.
Ale vzhledem treba k archivu HW konference je rozumne prilohy co
nejmensi. I celkovy trafic z odesilaciho serveru se zmensi ( spocitejte
cca 200 x 200 kb, nebo 200x 20 kb ) - ale o tom se tu jiz nedavno
diskutovalo.