RE: Kouzla s obrazky (bylo: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy))

Jan Kral kral na fortech.cz
Úterý Únor 26 07:31:20 CET 2013

Muj nazor je takovy, ze kdyz nekdo potrebuje radu, tak by mel ostatnim situaci co nejvic zjednodusit v tom, aby dany obrazek byli schopni rozumne rychle otevrit, jinak snizuje sanci, ze se na vec podiva dostatecny pocet lidi. Kdyz bude treba Jirka odpovidat a do mailu vlozi nejaky format, ktery nemam standartne v PC nainstalovany nebo bude potreba vice snahy se k vysledku doprat, tak urcite tu snahu vyvinu, abych se dozvedel vysledek.
Za dalsi mi pripada dost komicke, ze v ramci vycviku tazajiciho jak zmensit velikost prilohy z 125kB na cca 10-30kB se rozproudi diskuze kam jen Jirka poslal vzorky o velikosti celkem 44kB a celkem probehlo priloh cca 90kB. To je dnes skutecne problem prijmout email s prilohou cca 100-200kB? Nerekl bych nic, kdyby Sasa poslala puvodni 25MB fotku.

S pozdravem JK