Kouzla s obrazky (bylo: Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy))

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Únor 25 23:25:22 CET 2013

Ono pokud bychom chtěli opravdu šetřit s místem, dalo by se to
překreslit a počítám, že to schéma by tak 2-3 kb mělo maximálně ( hrubý
odhad )
Jenomže ko by to dělal že?
Ale napadá mě v této souvislosti, jestli neexistuje nějaké "OCR" na
schémata. Prostě bych to schéma oscanoval a vyplivlo by to např.
úhlednou bitmapu... nebo nějaký kompatibilní
formát přímo pro editory schémat.... :-)