Velikost prilohy ( bylo:Re: Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy)

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 25 22:12:49 CET 2013

Proste s rozumem...pokud bude videt snaha, to poslat co nejmensi a jen
to dulezite tak nikdo nikomu trhat (organy, koncetiny) nic nebude

pokud ale nekdo posle schema v 16b TIFFu s rozlisenim 1200dpi tak se
samozrejme zlobit budu

takze proste myslet