Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 25 21:59:14 CET 2013

Když je v něčem bordel ze scanu, tak ho musím napřed odstranit. Do
pérovky nepatří a naprosto zbytečně zvětšuje datový objem.

Viz příloha, 26,8 kB.

Jedná se o cosi jako Royerův oscilátor, ale s komplementárními
transistory. Viz i třeba pozdější patent
http://www.patentgenius.com/patent/8264293.html

Zkusil bych BC63x, BC32x/33x apod. Podstatné jsou Uce, Ic, fT a h21e
(měly by být řádově srovnatelné).

---
Jirka