Náhrada tranzistorů ze SSSR (Re: Jméno firmy)

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 25 21:17:47 CET 2013

BC638 resp. 637 by měl vyhovět v obou případech (střeleno od boku, bez
jakékoliv bližší analýzy, omyl vyhrazen).

128 kB jde jistě zmenšit, nebo někde vystavit.

Mimochodem - admin by mohl sdělit max. orientační velikost přílohy,
kterou považuje v konferenci za možnou ;-)

---
Jirka