Koniec znacenia SMD odporov

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Únor 25 19:28:12 CET 2013

Kristepane, co je na starání se o své zájmy za "ideologický boj"???
Neberte to osobně, ale "fascinují" mě odborníci, kteří si přes svoji
odbornost (jakkoliv jsou v ní skvělí) nevidí na špičku nosu...

"Víra v pokrok je mylná domněnka, že nové je vždy lepší". Už ani nevím,
kdo to pravil...

Na "jakési kódy" mám "jakési zdroje" a vcelku mi nevadí. Chápu, že na
malou plochu pidisoučástky se toho moc nevejde. Nechápu častou tendenci
výrobců ony kódy nezveřejňovat (resp. chápu je jen v rámci už zmíněné
snahy globalizátorů o zabránění servisu), nicméně s tím jde leccos dělat
a myslím, že i jeden člen konference se v tom angažuje hodně aktivně. No
a úplnou absenci označení tu probíráme a už jsem to komentoval.

Jo, lupu nebo brejle si už taky musím brát, nicméně nevím, proč bych to
neudělal (a součástku tedy neidentifikoval)??? Dělám to i u nových ze
zásobníku, protože pochopitelně k omylu/přehození/nevímčemu může dojít
vždycky...

Co nechápu vůbec je to, když nějaký blb vymyslí libovolnou škodlivou
krávovinu a ještě se najde někdo, kdo to obhajuje, nebo alespoň říká, že
to je jedno (což je ve výsledku totéž)...

---
Jirka