Koniec znacenia SMD odporov

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 25 16:03:07 CET 2013

Ano, ukazali cestu. A ja si jiz navzdy budu pamatovat, ze ji ukazali
zrovna oni, proto od Yageo uz nikdy nic nekoupim, i kdyz to treba
pozdeji prevezmou i dalsi vyrobci. Samozrejme plati za predpokladu,
ze bude existovat srovnatelna nahrada, coz ale je v teto oblasti nastesti
skoro vzdy splneno.

PL

**************************************

From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 25, 2013 3:39 PM
Subject: Re: Koniec znacenia SMD odporov

Zatím.

Řekl bych, že podobně jako entropie má zmrdovitost, debilita a podobné
lahůdky tendenci k šíření či zvětšování.

Takže všeho do času. Cestu už ukázali...

Já bych si stejně tipnul, že hlavním důvodem bude cosi jako lobby proti
údržbě, servisu a opravám, zato ve prospěch chrlení stále nových šmejdů
a vyhazování těch již zakoupených. Prostě spotřeba, spotřeba nebo
spotřeba namísto rozumu.

Není na tom nic "konspirativního", jde o "přirozené" chování
globalizátorů ve chvíli, kdy už nevědí kudy kam a jak by přesycený trh
dále nahustili.

---
Jirka