Modul Eth PHY pro obecne pouziti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 25 15:21:49 CET 2013

Diky za popis Vasich praktickych zkusenosti s ksandou.
Tak to asi udelam tak, ze prvni kus na DIY desce udelam bez vlozenych
zemi, na tom to otestuju a finalni verzi na PCB z Ciny pak udelam
podle vysledku pokusu.

Zajimavy je ten pozadavek na vzdalenost 25mm mezi trafem a PHY.
Dival jsem se na sitove karty a ruzne moduly, ktere jsem mel zrovna
po ruce. Vesmes jsou to velkoseriove vyrobky, kde by asi na problemy
vyrobce rychle prisel. Krome starych karet ISA na zadne moderni
karte takovy velky odstup neni.
Takze z tohoto si asi moc tezkou hlavu delat nebudu.

PL
  ----- Original Message -----
  From: hutta.j na seznam.cz
  To: HW-news
  Sent: Monday, February 25, 2013 2:54 PM
  Subject: Re: Modul Eth PHY pro obecne pouziti

  R7 4k7 na RxD2 -  obvod je default na MII (vnitrni R drzi pin na GND) a privedenim VDDIO se obvod prepne do RMII.
  Roslozeni konektoru tak jak je nakresleno mam overeno v teto konfuguraci
  DP83848 - DPS cca 15mm, 2.54 dvourada lamaci lista 90St 2x10,  ksanda pouzivana kdysi na HDD IDE33 delka cca 100mm, opet lamaci lista dvourada 2x10 , 60mm na DPS a ARM ST32F207. Nedelal jsem zadne testy chybovosti s prenosem x GB na 100MB, ale mame na tom povesena nejaka cidla (vlhkost, teplota, tlak) a zadne problemy jsme nezaznamenali.
  Rozlozeni jsem nevybral nahodne jak to prislo,prevzal jsme ho z cinskeho modulu a stejne rozlozeni je  i u jineho cinskeho PHY. Ptal jsem se cinana tedy Waveshare a tvrdi, ze modulu s DP83848 vyprodukovali vice nez 10k a uzivatele je bezne pouzivaji na ksandach.
  LAN8710a v MII jsem videl v satelitu na cca 120mm ksande a take to chodilo.
  Velikost, ja si take puvodne rikal, ze LAN8740 nacpu na bottom pod RJ-45.
  Podle http://www.smsc.com/Downloads/SMSC/Downloads_Public/Application_Notes/an186.pdf
  by memel PHY obvod byt blize nez 25mm od trafa, kvuli EMI  a to v 50x50 jiz jisty tlak v jednom rozmeru vytvari.
  Na konektory mrknu a o PoE zauvazuji.

  Hutta