Re: Elektronický startér

Petr Simek psimek na jcu.cz
Sobota Únor 23 23:11:22 CET 2013

On Sat, 23 Feb 2013, Petr Simek wrote:

> Ou - zapomnel jsem na pruchod proudu nulou....

Nicmene i tak je to slabsi - pro co nejlepsi zapaleni by byla vhodna
co nejvetsi napetova spicka. Tohle zapojeni ale vypina kdyz se proud
blizi k nule takze energie v tlumivce je minimalni. Velikost napeti
ktere se naindukuje na vsech kapacitach co tam jsou bude odpovidat
energii ulozene v tlumivce - idealni by bylo sepnout a pak rozepnout
v maximu proudu - to by byla poradna sleha..