Elektronický startér

Jirka zaloha na volny.cz
Sobota Únor 23 18:42:01 CET 2013

To už ale píšete o něčem jiném a s tím já nepolemizuju.

Reagoval jsem na (byť špatně pojmenovanou) teorii o tom, zda v obvodu s
tlumivkou a klasickým startérem vzniká při spínání a rozpínání startéru
zvýšené napětí.

Tvrdím, že ano. Díky přechodovému ději na tlumivce.

Mimochodem: nakreslil jsem kompletní schéma v tom simulátoru a bohužel
to nefunguje, protože pokud snížím Igt v modelu tyristoru tak, aby vůbec
s daným děličem spínal, tak simulace nekonverguje...

---
Jirka