certifikaty

Sobota Únor 23 15:41:25 CET 2013

No já mám dojem, že tohle už taky neplatí. Musí se tam hlídat ztrátový
výkon, oteplení skříně nacpané těma jističema a že když si koupím
plastovou rozvodnici, dám do ní jističe, že se nějaké zkoušky vyžadují.
Elektriku do baráku si včetně rozvaděčů (ty plastové pod omítku) dělám
sám a doufám, že mi to u revizáka projde.
Anděl