certifikaty

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Sobota Únor 23 15:14:47 CET 2013

Pokud to je součást nějakého zařízení ( stroje) pak postačí
revize revizním technikem. Ten zkontroluje, jestli to máte zapojené
podle norem ( barvy vodičů, atd).

Pokud je to do stavby, tak taky revize - obvykle společně  se zbytkem instalace.

Dne 23. února 2013 12:55 Martin Záruba <swz na volny.cz> napsal(a):
> Když už jsme u tohoto tematu: Jak je to v případě, že z komponentů, které
> mají CE (jističe, stykače, skříň a.p. ) sestavíte celek. Podléhá i tento
> celek schvalovacímu procesu?
> Martin Zaruba

>>> 2. Fixni naklady, neboli rezije, tj. vyvoj, naradi, ....
>>> 3. Naklady na reklamace, tj. kolik me budou stat opravne i neopravnene