Jak se pocita cena vyrobku - certifikaty

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Sobota Únor 23 13:46:57 CET 2013

Ono to není jen o EMC. Asi se nejlépe spoustě věcí vyvarovat např. nedělat antény na DPS, ale použí celé moduly pro radiovou komunikaci tj. vyhnout se některým zkouškám, dále pojistku na vstupu, myslet i na materiál krabice ... .
Poté těch zkoušek může být méně. Spíše se rovnou zeptejte ve zkušebně...
Jirka