Jak se pocita cena vyrobku

Snail Instruments snail na snailinstruments.com
Sobota Únor 23 13:13:43 CET 2013

> Rucni osazovani je cca 3-4 hodiny  prace (vetsina soucastek SMD).

Proboha, kolik je tam celkem soucastek? Jestli pocitam minutu az dve na
osazeni jedne soucastky (volne vychazkove tempo), vychazi mi 90-240
soucastek.

> O toto zarizeni se projevil zajem od nekolika zajemcu.

Skvele, hnedka si muzete udelat maly pruzkum trhu. Nabidnete nejakou
cenu a reknete si o platbu predem (nebo alespon vyznamnou zalohu),
abyste se vyhnul pozdejsimu zklamani. V ten moment budete mit prvni
realnou informaci.

> Nevim vsak, jak se urcuje prodejni cena

Jestli jsem to pochopil dobre, zarizeni stejneho druhu se zatim nevyrabi
a neda se zakoupit. Jeho cena se odviji predevsim od uzitku, ktery
zakaznikovi prinese.

Orientacne se da pouzit pravidlo, ze finalni cena vyrobku by mela byt
alespon 3-4 nasobek ceny materialu.

> Tento SW opet nechci nijak tajit, ale zaroven by se mi samozrejme nelibilo,
> kdyby si tento SW nekdo pouzival k zarizeni, ktere by si sam podle schematu
> postavil.

Takze vy chcete zverejnit kompletni vyrobni dokumentaci a pritom
zabranit druhym ve vyrobe? No tak nic nezverejnujte a prodavejte vyrobek :-)

I kdyz jedna vec me napada - plosny spoj bude asi oboustranny prokoveny.
Kdyz neposkytnete vyrobni data, bude velmi obtizne spoj vyrobit podle
obrazku. I kdybyste dal data k dispozici, jednorazove naklady znacne
prodrazi individualni vyrobu desky.

J. Hanzal