Jak se pocita cena vyrobku - certifikaty

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Sobota Únor 23 10:51:53 CET 2013

Prohlášení o shodě musíte napsat sám. V podstatě v něm ale deklarujete,
že zařízení splňuje všechny zákonné požadavky na tento druh výrobku.
Až do okamžiku, než se něco stane, t.j. někoho to zabije,
někdo vás udá, něco vyhoří...   tak jste v klidu.  Až se něco stane
a bude to někdo vyšetřovat ( ČOI, policie, hasiči...) tak po vás
všechny ty papíry
budou chtít. To bude ale už pozdě.