Aky graficky displej na bastlprojekt?

Pátek Únor 22 17:32:19 CET 2013

16b datova sbernice (asi neni z principu potreba obousmerna ale je to
asi lepsi, pokud je rychly pristup) a CS, R, W, RS a RESET vystupy.
Pokud se ma pouzit jako dotykovy, tak jeste SPI + BUSY a INT od tuknuti
Ja to zapojil viz priloha (slo o oddeleni normalni datove sbernice
AT91SAM9260 tak radeji dukladne. Signaly pro displej maji tusim vzdy
3V3, nevim jestli toleranci k 5V, tady je to 3V3 na obou stranach
oddelovacu)