Re: Nabíječka LiPo aku

newlad na centrum.cz newlad na centrum.cz
Pátek Únor 22 13:50:10 CET 2013

Nejaka (zatim jsem neprocital) diskuze na rcmanii:
http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?p=184030 <http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?p=184030>

Vladimir
> Od: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
> Komu: <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 22.02.2013 12:45
> Předmět: Re: Nabíječka LiPo aku

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6792__iCharger_106B_plus_250W_6s_Balance_Charger.html <http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__6792__iCharger_106B_plus_250W_6s_Balance_Charger.html>
(nejznámější a ověřený prodejce)

http://www.jun-si.com/EnProductShow.asp?ID=91 <http://www.jun-si.com/EnProductShow.asp?ID=91> (výrobce)

http://www.rcgroups.com/forums/member.php?s=8351100bffe3ae34dca8d01d6b0285e5&u=143941 <http://www.rcgroups.com/forums/member.php?s=8351100bffe3ae34dca8d01d6b0285e5&u=143941>
(diskuse výrobce se zákazníky)

Dá se koupit samozřejmě i jinde včetně ČR (viz vyhledávání).

Pracuju různě na střídačku celkem se třemi různými kusy koupenými v
různou dobu, mají různý firmware (dá se standardně vlastními silami
měnit). Problém nemá žádný z těch kusů.

---
Jirka