pouziva nekdo tady beaglebone s kombinaci se starterware?

David Belohrad david na belohrad.ch
Pátek Únor 22 13:05:32 CET 2013

Zdravim,

pouziva tady nekdo $SUBJ$? Mam takovy velmi zajimavy problem s jednim
demonstracnim prikladem: enet_lwip (a kdyz uz jsme u toho i
enet_echo). Demo aplikaci nahraji pres seriovy port:

- nejdrive bootloader, ktery nahraje aplikaci pres UART
- pak aplikaci.

oboji pres uart.

problem je v tom, ze samotna aplikace nejak neinicializuje (nebo spatne
inicializuje) ethernet PHY
a vytuhne na mrtvem bode. nevim proc. z celkoveho poctu 1000x se mi ji
nejakym zahadnym zpusobem podarilo rozjet 2x. a kdyz uz jsem to rozjel,
tak to fungovalo do te doby, nez jsem vypnul napajeni. tu binarku, ktera 100%
fungovala mam, ale kdyz vypnu a zapnu znovu napajeni a nahraji ji, zase
nefunguje.

je to obrovska zahada, zvlaste pri tom, ze kdyz zavedu misto moji
aplikace u-boot pro
'jako-ze start linuxu', u-boot perfektne nainicializuje ethernet bez
nejmensich problemu.

takze ted hledam, jaky je rozdil mezi inicializaci toho demo prikladu a
u-boot. u-boot je ale komplexni kus software, takze neco v tom najit je
docela sranda.

nejake rady?

dik

.d.