Aky graficky displej na bastlprojekt?

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Únor 21 19:11:25 CET 2013

Chtěl bych se zeptat - máte někdo vyzkoušené řešení pro ARM Cortex-Mx -
ladění přes SWD pod Linuxem ? Začínám nový projekt a nechci objevovat
kolo.
V OpenOcd, jak jsem zběžně koukal, je podpora pro STM32 ale jak je to s
jinými výrobci - zajímá mě třeba NXP ty řady CM0, CM0+ ? Nerad bych
kvůli tomu spouštěl Windows. Oni k tomu mají různé ty kouzelníky, ale
bez těch bych se obešel.

Mrazík