[OT] Kde jsou limity integrace?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Únor 21 10:37:57 CET 2013

Klasicky reset par panakmi nepomaha?

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Kubáč
Sent: Thursday, February 21, 2013 1:06 AM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Kde jsou limity integrace?

> Nemá náhodou někdo nějaké číselné  srovnání paměti lidského mozku? Je
> mi jasné, že se tam bude jednat o velké množství vadných a

Dlouhodoba pamet nemeritelne (nekonecne ) velka.
Existuje choroba Hyperthymesie - kdy si nemocny pamatuje do nejmensich detailu kazdy okamzik celeho sveho zivota - az k paralyze ze zaplavy zapamatovanych detailu

Technokraticky popsano - predstavte si pamet jako uloziste fotek, ktere se nikdy nemazou, akorat se ty starsi postupne resampluji na nizsi rozliseni a vyssi kompresi.

Zdravi Petr Kubac