Potenciometry pro 6mm panel

Středa Únor 20 17:13:30 CET 2013

Dobré odpoledne přeji,

     opravuji jeden přístroj a marně hledám vhodné potenciometry. Potíž
je totiž v tom, že panel přístroje má tloušťku 6 mm a to je pro drtivou
většinu normálních potenciometrů moc.

     Jediné, co trochu vyhovuje je tento typ z GMe
http://www.gme.cz/uhlikove-potenciometry-16mm-mono/pc16mlk001-p113-014/
ale s těmi mám docela nedobré zkušenosti. Velice brzy totiž "chrastí" a
to se mi nelíbí.  Potom by vyhověl tento typ z GESu
http://www.ges.cz/cz/p6m-lin-1-0k-GES05313150.html ale o tom nic nevím a
bojím se, že to bude něco podobného.

     Pár věcí jsem našla i u Farnellu, ale tam jsou ceny poněkud
strašidelné. Dvě sta až dva tisíce za potenciometr se mi zdá přeci jenom
poněkud hodně. I když jeho vlastnosti budou určitě super a tu cenu
vyvažují, ale já potřebuji takové potenciometry čtyři.

     Máte nějaké zkušenosti s tím potenciometrem z GESu? Případně jaké
slovo dát do Googlu, abych hledala správně?

     Děkuji za reakce, Saša Svobodová