Aky graficky displej na bastlprojekt?

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Středa Únor 20 15:28:57 CET 2013

Děkuju,
jestli to dobře chápu, rozdíl mezi ST kitem přes SWD a J-Linkem je, že
ST kitem by měli jít programovat všechny procesory od ST s podporou
SWD a podpora ostatních výrobců není zaručena a J-Link by měl
podporovat i MCU jiných výrobců a s širší podporou samotných "rodin"
MCU?
Miloš Dašek

2013/2/20  <hutta.j na seznam.cz>:
> [...]
> - univerzalni J-Link , http://www.segger.com/jlink.html
> nejspise jeho cinsky klon , nemohu najit anglickou stranku, cena v CNY,
> prodejce je na ebay a jde se s nim dobre dohodnout.
> http://www.waveshare.net/Shop/J-Link-LPC.htm
> - pro Keil je pak dobrou volbou http://www.keil.com/ulink2/ podporuje
> vsechny ARMy
> respektive jeho cinska kopie
> http://www.ebay.com/itm/Ulink-2-USB-JTAG-Emulator-ARM9-Cortex-Keil-Ulink-II-GH2-/320975902879?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4abba7989f
>
> Nevim jak ULINK II, ale ostatni by nelo byt vice mene univerzalne pouzitelne

>>> SD-Card-Socket-240X320-/350631277050?pt=UK_BOI_Electrical_Components_