Kde se da sehnat CCD radkovy snimac?

Středa Únor 20 13:27:18 CET 2013

OK, ale predpokladam, ze pokud by se pouzil, pujde sehnat i "normalne"
No zatim se zda, ze se nejdriv pujde ve vyzkumu cestou std. radkove
kamery, vi nekdo o znatelne levnejsim zdroji nez
http://eshop.prumyslove-kamery.cz/Radkove?order=cena&asc=1 co jsem
namatkou nasel? Maji hezky vyber, monochromaticka 30-50 tisic, barevna
70 a vic, objektiv 10-20 a vic, muze nekdo zhodnotit jestli je to hodne
cenove ujete nebo v norme? (zatim ani nevim, jestli na tom nejak hodne
zalezi) Parametry vypadaji dobre, asi nejlip ethernet jako rozhrani?