Aky graficky displej na bastlprojekt?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Únor 20 08:13:13 CET 2013

 20.2.2013, 7:42:46

Myslim, ze neni zadni zasadni rozdil zda na ebayi kupujete LCD nebo
cely modul.
 Klicovy moment je, co vlastne chcete delat a proc.
Uprime receno, se mi cela tahle myslenka od pocatku zda dost na vode.
Kolik bastliru by se chtelo, z necim takovym vyrabet ?
Svab ma moc nozicek, soucastky nejdou koupit v drogeriji a i u
farnella to za rok muze byt uplne jine nez dneska, profi vyroba PCB
stoji majlant atd.
 Kontrolni otazka, proc cinan nabizi 200 modulu pro Arduino ?
 Ja osobne bych radej koupil nejakej hotovej modul a eventualne jej
priohnul.
 A to porat tak nejak kalkuluji s tim, ze se "projekt" dotahne do
konce, jak hw, sw, tak i doc.
 Opravte mne jestli se mylim, ale byl pocet takto dokoncenych
"komunytnich" projektu na zdejsi kecarne, za poslednich 6 roku vetsi
nez nula ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz