[OT] Kde jsou limity integrace?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Únor 20 06:31:56 CET 2013

Pri tom "zmensovani" sa nepostupovalo "linearne", cestou sa vymysleli rozne triky aby boli prekonane problemy, ktore boli predtym pokladane za limitujuce.

Svieti sa vlnovou dlzkou okolo 200nm, a vyuziva sa interferencia (nie zeby cokolvek z toho bolo trivialne).

No a cast kuzla spociva aj v redefinicii toho, co to cislo vlastne znamena... :-|

Len tak mimochodom, Gordon Moore je uz ozaj stary pan a niekde na tomto mieste konci aj platnost jeho predpovede.

wek