Re: KICAD - rozlití země

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Únor 19 22:26:44 CET 2013

Ještě si dovolím otravovat s KICADEM.  Dokreslil jsdem plošný spoj a
propojil GND
vodiči, takže už nemám signalizován žádný nezapojený spoj. Mám ale to
GND na celé desce  vysvícené
( obě strany ) a nejde mi udělat to vylití zemí , které jste mi včera poradili
a které mi fungovalo.
Souvisí to s tím, že mi všechny spoje GND svítí ?  Nevíte co jsem
udělal za chybu ?