RF modul pro přenos hlasu

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Únor 19 13:11:14 CET 2013

1) ne - na nižších frekvencích je to neomezené, na vyšších 180 sec. v
kuse bez omezení. Navíc si myslím, že nedodržení 180 sec. v kuse (pokud
by to vůbec někdo kontroloval - jak?,  kromě toho se dá na půl vteřiny
udělat odmlka atd.) je úplně bezvýznamné proti vysílání  na nelegální
frekvenci.

http://www.ctu.cz/1/download/OOP/Rok_2007/VO-R_03_07_2007_13.pdf

2) chápu, že úzkopásmová modulace není žádné HiFi, ale tohle se nejspíš
dá zlepšit vhodnou dodatečnou frekvenční ekvalizací na NF straně
přijímače (ve spojení s konkrétními sluchátky).

Stejně si nemyslím, že by bylo vhodné mít obě sluchátka (obě uši) - už
jen z důvodů zachování slyšitelnosti okolí. Takže prostě takovej horší
telefon. Tam se lidi kolikrát vykecávají třeba hodinu a jsou i potom
docela OK ;-)

---
Jirka