Spojka koaxiálního kabelu

Úterý Únor 19 09:10:10 CET 2013

Dobré ránko, ahoj,

     jeden kabel je stařičký plastovo-měděný a druhý je "moderní"
hliníkovo-plastový. Každý má trochu jiný průměr a problém toho měděného
je v tom, že to je "šišoid" a tak se špatně měří jeho průměr. Původně to
asi bylo také kruhové, ale teďka už určitě není.

     Zkusím to zapojit bez spojek, třeba se to nakonec povede. Už to tak
bylo, ale chtěla jsem to trochu vylepšit a posunout. Tak uvidím, na
pokusy moc času není, protože to je v rozvodu společné antény a tak to
nemohu přerušit na moc dlouho. Jsme totiž první zásuvka v řadě.

     Původně byla ve zdi zásuvka a rozvody udělané různě po zemi. Když
jsme dělali rekonstrukci, tak jsem místo zásuvky dala dvojitý odbočovač
Televés a rozvod jsme dali do zdi. Celkem čtyři zásuvky ve dvou větvích.
Více jak rok to krásně chodilo ale před vánocemi začal signál povážlivě
klesat i když sousedům to chodilo dobře. Po vánocích jsem opatřila
zesilovač na kabel a zase to chodilo dobře, přesto jsem se odhodlala
otevřít krabičku s odbočovačem a tam jsem zjistila, že to bylo vlhké.
Teďka je krabice, snad, dobře utěsněná a ještě do ní chci dát silikagel,
jen co se mi ho někde podaří získat ze škatule nebo koupit. odbočovač
vypadal takto
http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/index.php?path=obrazky%2Fodbocovac/
Když jsem jej vykuchala, koupila jsem místo něj normální průchozí
zásuvku a rozvod je zase udělaný provizorně. Jenže to mne poněkud
neuspokojuje a chci to vrátit zpět do normálu.

     Díky za postřehy, jdu to zkusit namontovat a pak se uvidí.

Saša Svobodová

PS: nejsem maniak se čtyřmi televizemi, ale mám dvě zásuvky v obýváku
(na každé straně jednu), další je v ložnici a poslední v pracovně. Toho
času nepoužívané, ale časem se hodit mohou.