PICkit 3 - skusenosti a dojmy

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Únor 19 08:09:18 CET 2013

Dobre rano,

nechcel som povodne rozoberat PIC vs PIC18 vs ARM... Pytal som sa na
programator PICkit3.

Ale ked sa to uz nacalo, preliezol som si vsetky tri datasheety
20pinovych PIC, ktore prichadzaju do uvahy pre moj bastel. Najlepsi je
16F1829, ma 1kb ram, 8kw instrukcii a ide od 1,8V... Co sa neda
povedat o tej pic18F... tu co som pozeral, ma tiez 8kw (t.j. 16kb) ale
ide az od 2.3V... A kedze PIC16F690 je pinovo kompatibilny s jednym aj
druhym typom, periferie maju tiez identicke tak robim s nou, lebo je
doma v sufliku. Mozem robit, vidim ako sa natahuje kod a mozem urobit
nejaky odhad kolko flash bude treba. Ak sa ukaze, ze sa nezmestim do
8kw, tak tam prasknem rovno nejaky PIC18 s XLP a so 64kw (128kb) a
budem robit s tym. Ten free xc8 som si pozrel a vyskusal tiez. Na tej
690 to bolo same bankovanie, pred kazdou premennou a ked som videl, ze
vygeneroval o 150instrukcii viac ako ta ostra verzia, tak som ostal
robit radsej s nou. Toz tak to stoji a tak to je. Ak by som ten bastel
nabastlil na ARM asi by som bol cool a in, ale nevidel som ziadny
dovod, preco sa s tym babrat, kedze nepocitam, ze okrem dobreho
pocitu, refreshu programovania a babrania sa so 100mV, z toho bastlu
nebude nic... Na to mi posluzi dobre aj ta F690...

A.

Dňa 19. február 2013 7:07, Jozo <svk0421 na gmail.com> napísal/a: