RE: Spojka koaxiálního kabelu

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Úterý Únor 19 07:30:13 CET 2013

Přesně tak. Já bych tam vůbec žádnou spojku nedával. Prostě bych ty kabely sprostě propájel dohromady a přetáhl smtšťovačkou nebo samovulkanizační páskou. Tedy pokud nemáš kabely hliníkové s plastovou folií. Pokud nebude opletení po rozpletení dost dlouhé aby se překrylo pomohl bych si kouskem pocínovaného plechu. Kvůlu televizi bych si žádné velké výčitky nedělal a taková spojka určitě nebude mít větší útlum než ten Tvůj plastový hnus.

	Martin.