Re: OT - Nové Hodinky

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Pondělí Únor 18 22:18:38 CET 2013

Za sebe bych doporučoval tyhle:

http://www.modernihodinky.cz/i2310-panske-hodinky-luminox-6608-darek-zdarma/

Mám stejné, resp. téměř stejné (trochu starší model, liší se nepatrně
designem). Pro mě jsou užitečné tím, že si je můžu vzít sebou do vody,
což znamená reálnou vodotěsnost ve sto metrech a odolnost proti odření
(safírové sklo). A co je ještě důležitější, nepotřebují nasvítit aby
na ně bylo vidět, ručičky a indexy aktivně svítí s poločasem 12.3 let.
A nerezivějí v mořské vodě, což se o nerezových hodinkách říct nedá.

Aleš Procháska