RE: rozbocovac - Bylo: RE: Spojka koaxiálního kabelu

hw na itherm.cz hw na itherm.cz
Pondělí Únor 18 22:01:27 CET 2013

Neprojde znamena ze kdyz jsem misto nej dal v podstate stejny od antechu tak
tv jedou.
Ten otevreny je z nejakeho bauxxx
Bohuzel nemam nic cim bych zmeril utlum.

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Petr Labaj
Sent: 18. února 2013 21:51
To: HW-news
Subject: Re: rozbocovac - Bylo: RE: Spojka koaxiálního kabelu

Nevim, co znamena neprojde. To jako ze po rozboceni na 4 strany je uz
signalu tak malo, ze to bedne nestaci?
Skoro se mi to az nezda. Pokud je bez rozbocovace signal uplne OK a s nim
neni vubec, tak bych hledal zradu nekde jinde (napajeni anteny atd.).
Kazdopadne na prasackou kabelaz je DVB-T mnohem mene citlive nez analog.

PL