Re: Spojka koaxiálního kabelu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 18 21:27:15 CET 2013

Pokud jsou to pajitelne materialy, tak proste propajet.
Kdyz se to udela slusne, tak to bude mit zrejme i lepsi
VF vlastnosti nez spojka.
Navic pokud je to vedeni pro DVB-T, tak to nemusi byt
pajene ani moc slusne.

PL

***********************************

From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 18, 2013 9:22 PM
Subject: Re: Spojka koaxiálního kabelu

Hezký večer,

     podle reakcí usuzuji, že to nebyl úplně ideální nápad. Ještě tu mám
"F" konektory, ale nevím, jestli se mi podařilo přesně trefit průměr
silnější kabelu. Potíž je v tom, že potřebuji prodloužit krátké staré
(ve zdi zadělané) kabely a připojit je k odbočovači. Normálně to dělám
právě přes dva "F" konektory a spojku (a celé hezky stříknuté Konkorem)
ale tady je problém v tom průměru. A také trochu v délce takové spojky.
Tak uvidím, třeba se to nějak povede.

Saša Svobodová