Re: Spojka koaxiálního kabelu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Únor 18 21:15:41 CET 2013

No vsak ano, oplet pretahnout pres kovovy obal a pritlacit plastovym
krytem. Stejne funguje i spousta TV konektoru.

PL

**********************************

From: "Alexandra Svobodová" <hwnews na zirafoviny.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, February 18, 2013 9:07 PM
Subject: Spojka koaxiálního kabelu

Hezký večer přeji,

     potřebuji nastavit koaxiální televizní kabel a tak jsem za tímto
účelem opatřila v GESu spojku. Chtěla jsem původně kovovou, ale mám
plastovou. Jenže mi není jasné, na rozdíl od té kovové, jak se to má
udělat. Návod k tomu nedávají a na stránkách jej také nemají.

     Proto se chci zeptat inteligentnějších. Tedy vnitřek je jasný,
kabel se oholí a potom se střední vodič spojí pomocí šroubků uvnitř
tělesa spojky. Je to jako na starých televizních konektorech. Ale oplet
mi není vůbec jasný. Jedině tak, že se rozplete a přetáhne se přes
kovovou část vnitřku spojky a potom se to celé přetáhne plastovým obalem
spojky. Jinak fakt nevím, ten kovový kus se nedá, nebo to tak vypadá,
bez destrukce sundat.

     Fotky jsem dala sem
http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/index.php?path=obrazky%2Fspojka/
fotografie jsou docela veliké, ale snažila jsem se o co největší detail
a rozlišení foťáku. Více z něj už nedostanu, ale myslím si, že to je
vidět dobře.

     Předem moc děkuji, třeba si jen sedím na vedení.

     Saša Svobodová