Re: Spojka koaxiálního kabelu

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Pondělí Únor 18 21:14:26 CET 2013

Je to jak pisete, pretazene opleteni a plastovy obal se pri zasrobouvani
skripnou mezi telo spojky a plastovy obal, tim to pak drzi.

Hutta

---------- Původní zpráva ----------
Od: Alexandra Svobodová <hwnews na zirafoviny.cz>
Datum: 18. 2. 2013
Předmět: Spojka koaxiálního kabelu

"Hezký večer přeji,

potřebuji nastavit koaxiální televizní kabel a tak jsem za tímto
účelem opatřila v GESu spojku. Chtěla jsem původně kovovou, ale mám
plastovou. Jenže mi není jasné, na rozdíl od té kovové, jak se to má
udělat. Návod k tomu nedávají a na stránkách jej také nemají.

Proto se chci zeptat inteligentnějších. Tedy vnitřek je jasný,
kabel se oholí a potom se střední vodič spojí pomocí šroubků uvnitř
tělesa spojky. Je to jako na starých televizních konektorech. Ale oplet
mi není vůbec jasný. Jedině tak, že se rozplete a přetáhne se přes
kovovou část vnitřku spojky a potom se to celé přetáhne plastovým obalem
spojky. Jinak fakt nevím, ten kovový kus se nedá, nebo to tak vypadá,
bez destrukce sundat.

Fotky jsem dala sem
http://www.zirafoviny.cz/hicsuntleones/index.php?path=obrazky%2Fspojka/
fotografie jsou docela veliké, ale snažila jsem se o co největší detail
a rozlišení foťáku. Více z něj už nedostanu, ale myslím si, že to je
vidět dobře.

Předem moc děkuji, třeba si jen sedím na vedení.

Saša Svobodová