KICAD - rozlití země

Pondělí Únor 18 18:06:10 CET 2013

Rozlit med je snadne, vybere se nastroj, udela obrys a nastavi se, s
jakym signalem ma byt spojena, rozmery, distance atd.
Jak tam nasazet pruchody me nenapada, asi bych to udelal jako soucastku
s jednim pinem a nasazel na vhodna mista (ve schematu spojit s GND a s
rozlitou plochou se to propoji samo, problem je, ze to nebude jako via a
implicitne to bude spojeno s plochou mustky, to se da mozna nastavenim
potlacit) Ale v tomhle je KICAD IMHO trosku nedoreseny. Stejne tak je
problem udelat pole prokovu treba u vykonovych spoju, zas to resim
pseudosoucastkou ale mozna to ma nekdo zmaknute jinak.