Textovy displej nezobrazuje sude radky

Jan Peterka peterka256 na seznam.cz
Pondělí Únor 18 17:03:57 CET 2013

Zapsal jsem na displej AABBCCDDEEFF, vratil kurzor na adresu 0 a do registru
Cursor Position
zadavam dokola postupne hodnoty 8-0 vysledek je na videu zde
http://www.youtube.com/watch?v=fZWcqKAsX9A&feature=youtu.be
doufam ze pujde zobrazit lip jak ten obrazek.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Monday, February 18, 2013 4:17 PM
To: HW-news
Subject: RE: Textovy displej nezobrazuje sude radky

>Rozdil v tech sloupcich je jen v Multiplex Ratio registru.
>Pokud jsem spravne pochopil DS, mel by tam byt pocet radku pixelu-1
>tedy pri displeji 48x240 hodnota 47

No, ak je ten displej zapojeny "normalne", tak ano.
Akurat ze to nezvykle spravanie moze naznacovat, ze nie je zapojeny
"normalne"...

>Na desce je zmineny LC7881, pak 3xLC7940, LC7942, LC3664 (64k SRAM) a
>neco v pouzdre SO8 s oznacenim 5311

To nieco je asi pumpa pre zaporne napajanie pre samotne "sklo", t.j. pre Vas
problem nezaujimave (to ocividne funguje ako ma).

Ostatne obvody su podla ocakavania...

Moje podozrenie je, ze riadky su prekladane, t.j. z budica riadkov (LC7942)
nie su zapojene za sebou, ale prekladane 1-33-2-34-3-35-4-36 atd. Ale ak by
to tak bolo, tak sa tym neda vysvetlit to, co ste pisali o kurzore, ze
funguje ako ma.

Tie moje ostatne otazky su namierene tymto smerom - skuste zobrazit nejake
znaky, napr. ABCD... a pisat do RAM aj "za roh".

wek