problem s-video, cernobile pc/t43 - crt philips

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Pondělí Únor 18 12:16:05 CET 2013

dekuji.
ja jsem prvni nasel tohle http://www.ebastlirna.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=7&mode=&order=&thold
a protoze jsem si celou dobu myslel, ze je ten kabel i nahravaci, tak mi pri 2 stinenich a 2 zivejch nic jinyho nevyslo :-).
rozebral jsem ten scart a nejakej c + r tam na slouceni je, tak si je pujcim do toho cinche ..
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, February 18, 2013 11:36 AM
To: HW-news
Subject: Re: problem s-video, cernobile pc/t43 - crt philips

Dne 18. února 2013 10:42 Kubat Tomas <tomas_k na comap.cz> napsal(a):
> dobry den.
> nejakou dobu jsme doma provozovali pousteni filmu s s-video vystupu
> notasu ibm/T43 / minidin4, TV je CRT philips/100Hz.
> kabel byl komplet minidin4 + jach 3,5mm / scart s prepinacem
> s-video/f-bas.

1) s-video má zvlášť barevnou a jasovou složku, v cinchi je kompozitní signál, pokud je někde redukce z s-video na cinch, je to sloučené přes kondenzátor, viz např.:

http://www.epanorama.net/circuits/svideo2cvideo.html

2) SCART má v sobě i s-video vstup, viz např.:

http://www.tvfreak.cz/art_doc-1A4E837AB713E799C125727C0059C1EE.html

P.K.