=?iso-8859-2?Q?Rozto=E8it_motorek_z_3, 5_palcov=E9_disketov=E9_mechaniky?=

Pondělí Únor 18 11:07:48 CET 2013

Zdravíčko,
nedaří se mi najít datasheet k obvodu který má na sobě
JCM5046
2QNW
a je to jediný polovodič na destičce s motorem, která poháněla 3,5 palcovou disketu v mechanice od starého DELLu.
Chtěl jsem si ten motůrek jen tak z hecu roztočit ale nejsem schopen najít náznak schématu nebo aplikace pro ten IC.
Do destičky vede šest drátů s označením
G,V,C,M,I,S
ty první dva budou asi napájecí (podle tlouťky motivu) ale než začnu naslepo bádat co jsou ty ostatní, nemáte někdo nějaké informace?
Je to moc hezké, placaté (do 5mm), je mi to líto vyhodit...
Díky
Kručinský.